Trådar och inlägg här ska handla om träffar och körningar som är intressanta för medlemmar i mer än en region. De kan även handla om aktiviteter hos andra chapters eller internationellt.
► Visa/Show In English
Topics and posts here will be about rallies and ride outs of interest to members in more than one region. They can also be about activities in other chapters or internationally.
Ville bara påminna Enligt mina beräkningar borde det geografiska avståndet till ettdera av dem passa merparten av oss alla. Fast det är klart de nordligare bröderna och systrarna får ju en bit att åka hur som. Fast de är ju vana (förlåt, Jocke m fl)
//
Tjena Stefan och alla andra goa vänner.
Till Norrköpings Hjulboard så har jag fått in 32 anmälningar till dags datum vilket jag tycker är kanonkul. Dock är dom flesta från Östergötland, det skulle vara kul om Stockholmarna vaknade upp och kom på besök. Givetvis är alla välkomna vart man än bor.
Thomas bojja Borg #1507 skrev:Tjena Stefan och alla andra goa vänner.
Till Norrköpings Hjulboard så har jag fått in 32 anmälningar till dags datum vilket jag tycker är kanonkul. Dock är dom flesta från Östergötland, det skulle vara kul om Stockholmarna vaknade upp och kom på besök. Givetvis är alla välkomna vart man än bor.
Lev gott
MVH bojja
Hej Bojja
Du kan få ett ärligt svar av mig. Vi är alltid vakna för en massa upptåg här i kungliga huvudstaden , men denna gång får vi stå över ert erbjudande och jag är övertygad om att ni kommer att få en trevlig kväll, Så smaklig måltid på er alla som skall dit.
Jag vet att jag hade på annonserat att Jag Jörn från Reg. Stockholm skulle komma, men
Jag har så många järn i elden just nu så jag får tyvärr tacka nej.
Nezze3994 skrev:*Hugaligen* Är vi få???
Nää, kan inte vara sant. Så mycket trevliga människor det finns här nere.
Micke!!!! Hur många har anmält sig???
Haj Nezze!
18 st för tillfället! men vi skulle behöva 10 st till!
Men det kommer nog för ingen vill väl missa ett RIKTIGT Skånskt hjulboard!
Med tanke på hur många skåningar som är medlemmar tycker jag att det är lite dålig uppslutning.
Men jag vill kasta ut en lina till alla nyblivna medlemmar som kanske inte träffat VRS än:
KOM TILL HJULBOARDET!!!!
Även om ni tycker att ni inte känner någon än, ge oss 10 min sen är ni en i gänget. Jag lovar!!!!
Boka in! Kom dit! Fråga efter 3994! Jag tar hand om er