Träffar Rally ⇒ Rauk träffen 2019 snart på gång
Kategoriregler
Trådar och inlägg här ska handla om träffar och körningar som är intressanta för medlemmar i mer än en region. De kan även handla om aktiviteter hos andra chapters eller internationellt.
► Visa/Show In English
- krister6502
- Hemort: Uttran
Re: Rauk träffen 2019 snart på gång
Vi som kommer från Nynäs med 9 båten på torsdagen landar 12:25 i Visby
Krister
Krister
Krister Andersson
Fritidsforskare
UTTRAN
Jag pratar med mig själv,för ibland behöver jag experthjälp
Fritidsforskare
UTTRAN
Jag pratar med mig själv,för ibland behöver jag experthjälp
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- gunilla7192
Om man vill så är det samling klockan 12:30 vid Träffpunkt Gotland på Torsdagen för gemensam tur till träffen.
Kör nu väl alla så ses vi snart.
Kör nu väl alla så ses vi snart.
Gunilla
| Dölj inläggslänk |
- Mange#9658
- Hemort: Farsta
Nu är det nära 
Tidigare: VN 2000, 2006 "Amiralen", VN 900 Custom, 2009 "Kaptenen"
DA Stockholm syd 2016-2018
RA Stockholm/Mälardalen 2018-2020
Farsta, Stockholm
DA Stockholm syd 2016-2018
RA Stockholm/Mälardalen 2018-2020
Farsta, Stockholm
| Dölj inläggslänk |
- jörgen4076
- Hemort: romakloster
Hej!
alla glada vulcans. nu är det nära som sagt. På torsdag kommer det finnas en medlem som väntar in på "träffpunkt" Gotland och samlar in er. Precis som Gunilla skrev.
Den ligger för dom som inte vet. När man kör av båten så följer man rakt ut från området och upp för den långdragna backen. i slutet av backen ligger den på högersida. Sedan blir det avfärd mot fårö.
Mat serveras på kvällen ca 18-19 tiden. Det kommer att finnas möjlighet att köpa en macka och kaffe på plats för en billig peng. så ni inte hungrar ihjäl innan kvällsmaten.
För er övriga som vill vara med på körningen på fredagsmorgonen är det avfärd från fårö´s kursgård 09.30. och anslutning i fårösund ca 10.15.
om det är någon som kommer tidigare och behöver en sovplats. så hör av er , kanske vi kan hjälpa till.
Ni är alla gott välkomna!!!!
alla glada vulcans. nu är det nära som sagt. På torsdag kommer det finnas en medlem som väntar in på "träffpunkt" Gotland och samlar in er. Precis som Gunilla skrev.
Den ligger för dom som inte vet. När man kör av båten så följer man rakt ut från området och upp för den långdragna backen. i slutet av backen ligger den på högersida. Sedan blir det avfärd mot fårö.
Mat serveras på kvällen ca 18-19 tiden. Det kommer att finnas möjlighet att köpa en macka och kaffe på plats för en billig peng. så ni inte hungrar ihjäl innan kvällsmaten.
För er övriga som vill vara med på körningen på fredagsmorgonen är det avfärd från fårö´s kursgård 09.30. och anslutning i fårösund ca 10.15.
om det är någon som kommer tidigare och behöver en sovplats. så hör av er , kanske vi kan hjälpa till.
Ni är alla gott välkomna!!!!
" de ska vara så! "
| Dölj inläggslänk |
- andersnordh#2672
- Kontakt:
Hej, nu är det närmre än det någonsin varit ... 
Sista packningen imorgon, lämna hundar till passning och sedan ... kör vi mot Oskarshamn på måndag ...
...
Är det fler som är i Visby på tisdag? Kanske någon som hänger med på en bit mat nere i stan på tisdag kväll?
Ha det bra, vi ses snart.
Sista packningen imorgon, lämna hundar till passning och sedan ... kör vi mot Oskarshamn på måndag ...
Är det fler som är i Visby på tisdag? Kanske någon som hänger med på en bit mat nere i stan på tisdag kväll?
Ha det bra, vi ses snart.
Hälsningar,
Anders, VRS Informationsansvarig
VRS #2672, VROC #14137, IBA #64184
VulcanRider.se
Motorcycle Rides, Youtube
AndersNordh.se ... m.fl.
Anders, VRS Informationsansvarig
VRS #2672, VROC #14137, IBA #64184
VulcanRider.se
Motorcycle Rides, Youtube
AndersNordh.se ... m.fl.