StockholmOnsdagskörning Stockholm 3/9

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
Martin6193
Hemort: Tungelsta

Onsdagskörning Stockholm 3/9

Inlägg av Martin6193 »

Onsdagskörning Stockholm 3/9

Då är det dags för veckans onsdagskörning igen.

Dock så säger vädergudarna att det ska regna på onsdag så vi får väll se om det blir av när det närmar sig onsdag.

Träffas vid OKQ8 Globen. Tänker mig vid 17:30 med avfärd 18:00 så kanske fler hinner efter jobbet.

Destination vet jag inte ännu då jag idag har total idétorka. 🙈 Så om någon har förslag så får ni gärna komma med det, annars får jag helt enkelt återkomma längre fram.

Sen tänker jag att jag istället för onsdagskörning nu under hösten kanske ska fokusera på en söndagstur istället.

Personligen så tycker jag hösten är otroligt mysig och vacker när man kör hoj (förutsatt att vädret är bra).

Och då tänker jag att man kan göra lite längre tur och dessutom mitt på dagen då det börjar mörkna på tidigare och tidigare nu och då faller ju tempen ganska fort.

Vad tror ni om det?

Önskar en skön söndag!

/Martin DA Stockholm
Martin#6193
DA Stockholm

MS1600

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk