Östergötland ⇒ Gemensam körning till Snoddas (ombergsrundan) 29/9
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
Nicklas11255
- Hemort: Kimstad
Gemensam körning till Snoddas (ombergsrundan) 29/9
Detta gäller oss som vill åka gemensamt till mötesplatsen i Linköping för Ombergsrundan.
jag kommer vara på plats vid bensinmacken i Norsholm för avgång strax efter 9:30 ca. (vid avfarten från E4).
vill man ses inne i norrköping så skulle jag rekomendera ok/q8 i skarphagen 9:00. (för er som vill åka gemensamt till norsholm oxå).
om man har nån vän som inte är med i vulcan, men som gärna vill åka med så har det varit okej förut, och det tror jag än.
jag kommer vara på plats vid bensinmacken i Norsholm för avgång strax efter 9:30 ca. (vid avfarten från E4).
vill man ses inne i norrköping så skulle jag rekomendera ok/q8 i skarphagen 9:00. (för er som vill åka gemensamt till norsholm oxå).
om man har nån vän som inte är med i vulcan, men som gärna vill åka med så har det varit okej förut, och det tror jag än.
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Eeva11727
- Hemort: Norrköping
Re: Gemensam körning till Snoddas (ombergsrundan) 29/9
Vid lämpligt hojåkarväder ansluter jag vid Norsholm
//Eeva
| Dölj inläggslänk |
-
GöranJ11238
- Hemort: Svärtinge
Jag kan ta ett stopp vid OkQ8 i Skarphagen kl.09:00 och se om någon mer vill åka därifrån ut till Norsholm.
//11238GöranJ
//11238GöranJ
| Dölj inläggslänk |
- Danne#6855
Maud o jag kommer till Norsholm.