ÖstergötlandBettan är sjuk!!!

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Nicke6024

Bettan är sjuk!!!

Inlägg av Nicke6024 »

Efter avsaknad kontroll av ljud och belysning :shock: så fanns det två otäcka 2:or på lappen ifrån besiktningsmannen. Efter en nanosekunds funderande va jag ändå tacksam för kollen och drog vidare till Bike Tech i Peking för beställning av styrlager och framhjulslager, Håkan satt som vanligt i telefon så jag tog en glutt på hojarna. Där stod Peter Z hoj upphissad (ovanligt skitig) och fick någon form av livsuppehållande behandling :roll: . Håkan fixade en tid, så nu finns hopp om överlevnad för Bettan. Så den närmsta tiden om ni möter mig ute på vägen är jag på väg till verkstan :wink: som man säger.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Öjje6104

Inlägg av Öjje6104 »

Tjena Nicko! Håkan är grym på att få gamla Bettor att le igen men om han mot förmodan inte skulle lyckas så prova med Whisky det funkar i alla lägen.
Att Peterz (dansband??) hoj är skitig förvånar mig inte alls, han gnider bara inför varje träff med oss. Jag tror att jag körde om honom med skateboarden förra året då han var ute på en ensamkörning och då hängde det minsann jorkockor både från fotpinnar och avgassystem. Synd att han är en så trevlig prick annars skulle jag mobba honom för detta :wink:

Hoppas att det går bra med dom kirurgiska ingreppen på Bettan.

Sköt om er :D :D

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Nicke6024

Inlägg av Nicke6024 »

:D Hahaha, (garvar som f-n) !!

Jo det där kromet panikputsas nog inför varje ofentlig visning ska du se, men håller med att han är ju en trevlig liten prick den där Peter så inte mobbas :roll: :D . Har en tvåliters Jameson redo att slå i tanken om Bettan behöver akutvård, tar nog en liten själv i medicinskt syfte samtidigt 8) .

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Öjje6104

Inlägg av Öjje6104 »

Jameson..Good thinking. Bull lever igen förresten :-)

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Nicke6024

Inlägg av Nicke6024 »

Bull lever igen förresten
Gott å höra, trodde jag skulle dö när vi höll på sist :shock: å sadeln :roll: självförtroendet svikta där ett tag :D

Hoppas på varmare väder å mycket ledig tid så Bill & Bull kan ut å öva nu bara.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Ingela 7359

Inlägg av Ingela 7359 »

Bull lever igen förresten
Ursäkta :? , men mig veterligen har det aldrig varit nått fel på Bull :!: Rätta mig om jag har fel... tyckte nog att det var Bill som tjurade....

Skönt att höra att Bill mår bra igen, kanske vill han leka med Bull nån dag. :wink: :D
Glada hälsningar
Ingela 7359
VN 800 -99 "Red Bull"

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
peterz#2229
Hemort: Simonstorp

Inlägg av peterz#2229 »

Ha ha ha. Nu råkade det vara så att det var skitigt på vägen när jag körde till Håkan. Jag är inte så händig som Ni grabbar så jag gynnar våran lokala mc-verkstad med diverse saker som ska göras på hojen.
Förhoppningsvis så ska jag hämta den idag o då ska det tvättas o putsas.

Tyvärr är jag inte hemma i helgen ska till Danmark så Bill o Bull får försöka hitta någon annan "hjälp"
Mvh Peter #2229

Kawasaki VN2000 LT -07

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Drifterman #6647

Inlägg av Drifterman #6647 »

Det är riktigt Peter, låt de som KAN göra jobbet! Själv har jag Braxen hos Dr Örjan i Fyllingarum för nytt bakdäck och nya framhjulslager (vilka jag beställt från England 115:- paret INKL frakt!!). Å så kan man ju alltid dricka en kall bira i avvaktan på att andra smutsar ner händerna och pysslar med hojen, inte heller fel.... :wink:

Å det där med att putsa,det är väl bara kä..... Nej men vad säger jag :twisted:
You've got ONE life.... -CUSTOMIZE IT ! Drifterboss Sweden 2011-2014
BildBild

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Björcka 4803

Inlägg av Björcka 4803 »

OLLE !! Där slank det väl "nästan" ut en groda va !!! eller hur Peter ?...putsa är en del av nöjet!! Eller hur Öjje ??...

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Öjje6104

Inlägg av Öjje6104 »

jajamensan Björcka, kan knappt vänta tills jag får ta fram trasorna eller svamp eller vad f..n man nu använder för att få väck skiten.
Jag har köpt ett nytt regnställ, kan man inte köra igenom en biltvätt????

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Björcka 4803

Inlägg av Björcka 4803 »

Be Tarja ta några bilder !!:. Hahahha!! Kan se borstarna ligga an!!

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd