ÖstergötlandTorsdagstur???

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Nicke6024

Torsdagstur???

Inlägg av Nicke6024 »

Tänkte kolla intresset av att ta en sväng innan luften blir kallare ett par dagar igen, enligt smhi iallafall. Dom flesta knegar väll precis som Peter ihop till dyra kromputsmedel till 16.00 så att träffas vid 17:00 vid Stockholmsrondellen borde väll funka. Skriv gärna en rad i tråden om intresse finns, blir jag själv åker jag inte via Stockholmsrondellen.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Nicke6024

Inlägg av Nicke6024 »

STOPP :cry: Blir inget för min del, här drar man sig ur innan någon reagerat. Blir besök med grabben på den blivande gymnasieutbildningen istället, kul det med förstås :D.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
peterz#2229
Hemort: Simonstorp

Inlägg av peterz#2229 »

Eftersom jag jobbade i söndags så är jag ledig på torsdag så jag kan åka när som helst om någon har lust att ta en sväng
Mvh Peter #2229

Kawasaki VN2000 LT -07

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd