MC släp och sidvagn ⇒ Klädsel
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om släp och sidvagnar till våra motorcyklar. Det kan handla om teknik, juridik eller andra relevanta ämnesområden.
► Visa/Show In English
- jocke6677
Klädsel
Tips på vad man kan klä släpet invändigt med, har funderat på bagagerumsmatta eller typ högtalarmatta.
Vad är enklast o vart kan man köpa på metervara
Vad är enklast o vart kan man köpa på metervara
DYNGRAUK
jocke6677
jocke6677
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Thomas#8061
Re: Klädsel
Liggunderlag. Finns säkert i sportaffär eller biltema.
| Dölj inläggslänk |
- Tomas#5281
- Ort: H-fred(googla på ordet "inavel", så hittar ni dit)!
- Kontakt:
http://www.mds.se/category.html/matta-/-tyg-/-lim
M.v.h Tomas

| Dölj inläggslänk |
- Plutten#589
Jocke.
Jag har haft släp efter hojen i rätt många år nu och har inte någon klädsel alls invändigt. Anledningen är att det allt som oftast är blött eller i alla fall fuktigt i det. Det läcker inte in men ibland är det ett dyngsurt tält som man tvingas packa ner, ibland har en ölburk gått sönder plus det faktum att det blir väldigt stora temperaturskillnader vilket gör att det bildas kondens ibland. Har man då klädsel så blir det lätt "muggigt" eller till och med mögligt vilket jag har sett en hel del av. Det är ingen hit att ligga i en muggig sovsäck. Det är också lättare att torka rent om man inte har klädsel.
Bara mina egna funderingar.
Jag har haft släp efter hojen i rätt många år nu och har inte någon klädsel alls invändigt. Anledningen är att det allt som oftast är blött eller i alla fall fuktigt i det. Det läcker inte in men ibland är det ett dyngsurt tält som man tvingas packa ner, ibland har en ölburk gått sönder plus det faktum att det blir väldigt stora temperaturskillnader vilket gör att det bildas kondens ibland. Har man då klädsel så blir det lätt "muggigt" eller till och med mögligt vilket jag har sett en hel del av. Det är ingen hit att ligga i en muggig sovsäck. Det är också lättare att torka rent om man inte har klädsel.
Bara mina egna funderingar.
Lasse”Plutten” 589
Kör inte fortare än din skyddsängel hinner flyga
Kör inte fortare än din skyddsängel hinner flyga
| Dölj inläggslänk |
- jörgen4076
- Hemort: romakloster
köp en billig dörrmatta och lägg i botten bara, lätt att ta ur på tork mm