Vi får tacka så hjärtligt för snabbt, trevligt och proffsigt bemötande och akutreparation när Vulcan Riders Association Englands president fick tjall på sin VN2000 efter att ha blivit påkörd av en dum dansk på stenabåten idag på väg upp till vår internationella träff i Norge.
Stort tack för att ni hjälpte vår broder!
Lasse Lähnn, World President VRA
Rolf Gustavsson, teknikansvarig och
Stefan Adler, informationsansvarig
Info om VRS ⇒ Suveränt jobbat Johans MC!!!
- stefan3871
- Hemort: Härryda
- Kontakt:
-
Benny #274
Bra jobbat
........
Vi fick ju också bra servic till vår Prsident (Skipper) när han fick lite problem med hojen , på Int träffen i Wales för några år sen
Vi fick ju också bra servic till vår Prsident (Skipper) när han fick lite problem med hojen , på Int träffen i Wales för några år sen
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- goran428
- Hemort: Malmö
- Kontakt:
Vore kanske att anmärka annars, särskilt då som vi övriga bikers blev/blir hjälpta akut varhelst vi får "motorstopp" utanför hemorten. Detta förringar ju naturligtvis inte den aktuella insatsen.
Stort hederomnämnande alltså till johans och övriga här hemma och utomlands, som ställer upp akut när det verkligen behövs. (jag borde veta och det vet jag också)
Utan proffessionell akuthjälp står man där...
Göran
Stort hederomnämnande alltså till johans och övriga här hemma och utomlands, som ställer upp akut när det verkligen behövs. (jag borde veta och det vet jag också)
Utan proffessionell akuthjälp står man där...
Göran
Medlem sedan år 2000. Tidigare medlem i webbgruppen, webbutvecklare, webbmaster, infoansvarig och forumvärd. Hedersmedlem.
Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens

Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens

| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |