Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
Here the topics and posts should be about ride outs and rallies organized by this region and other region-specific issues.
Topics for ride outs and rallies with interest from more than a few members of other regions should as far as possible also be published in the forum " Träffar Rally ".
Other topics related to more than just this region will be published in other appropriate forums.
Instämmer med alla förgående! Stort tack för en härlig dag! Maten var "delicious" som vi säger här hemma i Texas och även jag hoppas våra långväga besökare kör försiktigt hem och att vädrets makter ska stå dem bi. Själv hann jag lagom ställa hojen i garaget innan regnet började.....
Sen blev det ett långt o varmt bad med tända stearinljus och lite vin till frun och "finöl" till mig och.....
På återseende!!!!
You've got ONE life.... -CUSTOMIZE IT ! Drifterboss Sweden 2011-2014
Härligt o mäktigt att titta i backspegeln på väg ut till Östra Ny !! Många Vulcaner va de!!... En stor eloge till dom som fixar o donar med käk o kaffe !! Suveränt gott !! Tack snälla !
Jag innstämmer oxå med tidigare inlägg. Som ny medlem känner man sig mycket välkommen in i gänget med mycket trevliga människor. Tackar även för den välbehövliga varma gulashen det var lite små kyligt.
Tack alla Ni som trotsade vädret o kom till Norrköping. Det är så häftigt att se alla vulcaner både gamla o nya. Det är som Björcka skrev när man tittar i backspegeln så får man ståpäls . Det verkar som nästan alla klarat sig utan regn o några större incidenter. Hoppas Gerts fru inte får mera ont i benet.
Prishöjningen på maten från Norrköping till Östra Ny bestämdes av kökspersonalen, så nästa gång säger jag inget
Njae, tog hemfärden via Söderköping, Valdemarsvik, Gamleby och Västervik,
och då regnade det hela tiden.....så jag blev tvungen att sätta på vindrute-
torkarna
Hur eller hur så var det så jäkla skoj att få träffa och se er alla igen
Saknad min "Rote-kompis" Tomas men det var kul ändå. Skickar lite värmande kramar till honom.
All heder till Polisen i Norrping som verkade ha blitt utkommenderade till sista man för att se till så vi kunde glida runt utan störande bilar.
Nightrider
Krister i Alvesta kör VN1500 -01 och Voyager -10
Misstro alla bilister
"Det är synd att den dumme är så tvärsäker, när den kloke är så full av tvivel"